söndag, mars 30

Dagens Outfit

Dagens outfit står denne okände blöjraggare för, tog bilden på coop i går.
Keps: Eddie Meduza
Tröja: Fuck you i driva a Volvo
Skor: Träskor
Inköpsställe på samtliga klädesplagg kan tänkas vara ett marknadsstånd.
Det roliga är ju att killen var max 15 år så det borde ha stått,
Fuck you my father drives a Volvo eller möjligtviss Fuck you my friend drives a volvo eller kanske Fuck you i drive a eppatraktor eller varför inte I will fuck you if i can ride in your Volvo.
Kolla även in flickvännens tröja med tribal på...Oh riktigt hett.
Jag ska fan trycka en tröja med texten, I will fuck you if you drive a Volvo eller You must be fucked up if you drive a volvo.

Hahahhahha..åhh va kul...


Mr: P

6 kommentarer:

Anonym sa...

hej du är lite kulig, men du vet inte vem jag är.

Anonym sa...

hahaha, jag köper en direkt...

Anonym sa...

Hey hey hey. Jag kör fan en Volvo. Låt vara att det är en gubbvolvo, en 960, men i alla fall.

Vad kör du själv för något?

Anonym sa...

Jag som kör volvo är Björn

Mr: P sa...

Saab skare va...

Mr: P

Anonym sa...

Alltså varför ska folk klaga på alla andra hur fan var du klädd när du var 15 ?... orka klaga på andras kläder hela tiden.. är väll fan ingen jävla nobelmiddag varenda jävla dag...