måndag, mars 3

Jag sa hej....

Vet ni vad jag stör mig på? nä det är klart ni inte vet men jag ska berätta det för er.
Folk på jobbet som inte hälsar, har jobbat där i typ 5 år men det finns fortfarande folk som inte hälsar tillbaka på mig.
Dom typ tittar bort som om jag vore ett ufo, eller att det är farligt att se mig i ögonen.
Har fan lust att gå fram till dom rycka dom i tröja och skaka om dom, sen skrika så saliven sprutar:

- JAG SA HEJ, IDIOT!!!

Nästa gången jag möter nån av dem ska jag prova med ett annat ord ist för hej, kanske .... kanske vaxpropp. Då får vi se om dom hajar till.


Mr: P

2 kommentarer:

Carro sa...

men det kan ju bero på att 90% av alla som jobbar där är hörselskadade :P

Anonym sa...

nästa gång du möter nån så väser du bara....pppsssst kärringjävel! I frågasätter hon så svarar du bara drygt, åh fan tar du åt dig, hahaha, lova nu det!!