lördag, mars 1

Den här mannen skrämmer Mr: P


Den här mannen skrämmer mig, jag skulle pissa på mig om han skulle titta på mig med sin onda vikingablick. Skulle jag möta honom en mörk kväll så skulle jag plocka upp plånboken och kasta den på honom, lägga benen på ryggen och inte titta bakåt.
Jag menar han ser ju genomond ut, en blandning av Ultimatefighter, högerextremist, mc knutte och typ bankrånare. Ja kriminell helt enkelt!
Han skulle även kunnat få en roll som rövare i Ronjarövardotter om han hade plockat bort piercingen i ögonbrynet, som han i övrigt är ca 20 år för gammal för att komma undan med.


Men ärligt talat var det inte Vandraren han sjöng på melodifestivalen? ja vet inte men hörde ingen som helst skillnad iaf.
Shit hoppas inte han får reda på att jag skrivit detta, då kanske han bränner mig på bål under andra chansen... Hahahahahahhahaha.




Mr: P


Inga kommentarer: