onsdag, mars 26

Vilka soper


Fan vad jag stör mig på "affärsmän"/"säljare" i överrock och slips, glider runt i en leasad Saab 95 med ett överlägset leende på läpparna.
Sen har vi det där med att de alltid är så jävla upptagna, så upptagna att dom måste ha handsfree eftersom dom alltid måste "fixa" saker med sina händer.
När dom kommer där med sin Bluetooth handsfree så tror dom att dom ser så häftiga och viktiga ut, antagligen leker dom typ agent eller spion eller något sånt.

Men det finns just nu inget fjantigare än just Bluetooth handsfree, så fruktansvärt fjolligt.
Antingen pratar man i telefonen och har man inte tid..... ja men då får man väl ringa upp senare för ingen är så viktig att man alltid måste snacka i nallen.
Soper, riktiga jävla soper är vad dom är!
Mr: P

2 kommentarer:

Anonym sa...

dom har väl inte ångest över att behöva gå till sina jobb iaf. jag ville ju bara gråta i måndags kväll när jag skulle tillbaka efter påskledigheten. fredag imorn iaf.Stisse

Anonym sa...

haha, håller med om inlägget...fiii fan hade fetjävla skitångest jag med...gick trögt att traska över drottningbron kvart över sex på morgonen...ännu trögare att larma av och logga in för att sen medett låtsasleende börja JOBBA IGEEEN!!! aaaahhh, låt mig vinna 14 miljoner, ska jag med skaffa bluetoothgrejimoj...hehe...