tisdag, mars 11

Dag 2

I dag är dag 2 som jag är hemma sjuk från jobbet, har lite feber och illont i halsen men det är mycket bättre idag. Därför är en sån sak som att lämna Tea på dagis äckligt ansträngande, är helt slut när jag kommer hem sitter här svettig och pionröd i nyllet känns nästan som om jag varit ute och sprungit.
Men min sambo är riktigt kass hon bara ligger i sängen med riktigt hög feber, lite läskigt när folk har så där hög feber så dom yrar och grejer.

Undrar vad dom gjorde innan det fanns alvedon mm? jag vet ju att det var mycket örter och grejer men innan det jag menar "Way back"
Vad gjorde en hedenhös när en T-rex hade trampat honom i huvudet? Hmmmm.....
Det lär vi aldrig få veta, men tur att medicin finns iaf.



Mr: P

2 kommentarer:

Carro sa...

snitt åldern var väl typ 30 på den tiden... så dom dog helt enkelt

Carro sa...

alltså livslängden, men det fattade du nog