söndag, mars 2

Riktigt kul spel

I dag ser ut att bli en fin dag, men..... jag måste skruva ihop Ikea skiten som vi köpte i fredgas. Jag vet hur jävligt det brukar vara, för jag är så grymt ohändig och nada teknisk.
När jag bodde själv hade jag en kompis vid namn Henry hård som hjälpte mig med allt mellan byta glödlampa till att hänga upp tavlor. Nu är det min sambo som är den tekniska, jag lagar mat och hon fixar och ordnar.

I går kväll hittade jag ett skitkul spel som vi spelade när jag gick på gymnasiet Pimpwars.com.
Man är en pimp som ska leta horor och thugs som vaktar hororna, sen måste man se till att det finns bärs, kondomer och vapen till alla annars lämnar dom en.
Jag och en vän bildade en allians i går, vill ni joina? gå in på Pimpwars.com och bli medlem. Välj att bli bosatt i Las Vegas, skicka sedan ditt pimpname till min mail så skickar jag en inbjudan.
pljungberg@hotmail.com
Det kanske låter barnsligt men man fastnar för det, och det är skitkul.

Nu blir det frulle med La famiglia...


Mr: P

Inga kommentarer: