lördag, mars 22

Skulle ju bara köpa mjölk

I dag åkte jag och en vän till coop för att handla, vi skulle bara ha några smågrejer och vi beräknade vara borta max 45 min.
Det tog 45 minuter innan vi kom in i affären, varför? jo vi körde på en bil på parkeringen.
Min polare flög ur bilen och småsprang mot förardörren på bilen vi klämde till, shit tänkte jag, han kommer puckla på människan i andra bilen.
Men det gjorde han inte (Den gamla H skulle gjort det) den nya H frågade hur det gick med den gamla tanten i andra bilen.
Sen skulle vi kolla skador, skriva papper mm mm.
Efter ca 30 min avslutades det hela med att tanten gav min polare en bunt tulpaner och önskade oss en glad påsk...... Öh.... Hahahahahhahahah..Kul slut på en tråkig händelse.

Vilket äventyr det blev, vi skulle ju bara köpa mjölk....


Mr: P

Inga kommentarer: