lördag, mars 1

Borde vara illegalt att åka kommunalt

Det är längesen jag åkte buss nu (tack och lov) det är ju verkligen inget jag saknar när jag sätter mig i bilen.
Det är rätt så vidrigt att åka buss, det kan närmast jämföras med djurtransporten till slakteriet.
Det stinker urin och spya, man får sitta bredvis nån hel koko kärring som har 120 st katter och tror naturligt viss att man är intresserad av att höra historier om dem.
När tanten äntligen når sin hållplats så kliver 35 fjortisbrudar på bussen, vilket betyder mobilterror på hög nivå. Det sms:as och det rings, sen är dom ju inte blyga i telefonen direkt man får höra diverse privata konversationer.
Sen tar det ju 45 min att färdas en kilometer med buss.
Det är fan inte mänskligt att färdas med denna buss, borde förbjudas helt.
Att åka kommunalt borde vara illegalt!

Citerar en kollega:
- Man får inte vara dum, för då kan man bli busschaufför.

Nä tack och lov att jag träffade en tjej med bil!


Mr: P

1 kommentar:

Mr: P sa...

Hahahha..Kommunalt? heheh menade ju för fan kollektivt...hahaha fan vilken Joel jag e!

Mr: P