onsdag, mars 26

Toppsäljare

Säljare- Jag ringer från comhem

Mr: P- Inte intresserad du

Säljare- Jo men jag har värsta erbjudandet, detta kan du inte missa

Mr: P- Phuuu.... ok berätta då

Säljare- Just nu har vi erbjudande på 8 favoriter, det kostar bara....

Mr: P- Nä stopp, jag vill inte ha

Säljare- Men du får bättre bild me

Mr: P- Men du jag har redan comhem, så det blir nog ingen skillnad

Säljare- Aha...har du comhem..... men då får du nog lite bättre bild om du tar 8 favoriter

Mr: P- Ja hejdu....hahahahaha... bra försök

Säljare- Men men....

Mr: P- Hejdå, lycka till med säljar yrket




Mr: P

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, dessa säljare =) Låter lite som när min far pratade med en strumförsäljare;

Säljaren- Hej, jag ringer från (censur för att undvika reklam) och undrar om du har bytt ut dina strumpor på länge.

Pappa- Ne!

Säljaren- Ne jag tänkte väll det, då ska du få ett rebjudande av mig!

Pappa- nej tack!

Säljaren- Jo men lyssna här, du får 3 par tunna sockor som vändras lätt hemskickade till dig varje månad.

Pappa- nej tack.

Säljaren- Ja hör att du är tveksam, men vet du vi säger så här. Du får 4par varje månad till priset av tre det första året, dvs 12 par sockor gratis!

Pappa- jo det låter bra, med det är bara det att jag inte har några fötter!

Säljaren- eh... jaha... förlåt mig hej då.

hehehe =)