fredag, mars 28

Fast jag går ju inte igång på det.....

Jag lider av en sjukdom, den är väldigt ovanlig och går inte att bota. Det syns inte på utsidan med rätt som det är så får jag ett anfall, oftast vid frukten när jag är och handlar.

Jag måste nämligen klämma på allt som jag ska köpa, oavsett om det är potatis eller korv så måste jag klämma på det. Oftast resulterar det i att jag klämmer sönder 3-5 saker varje gång jag är och handlar, men jag köper ju aldrig sakerna jag klämt sönder dom gömmer jag bara lite diskret
Den svåraste saken att klämma på är köttfärs, det går alltid sönder och så får man skiten på fingrarna.
Min sambo brukar skälla på mig, hon tycker det är pinsamt när jag står och mossar bananer... det kan jag ju förstå.

Man kan väl kanske säga att det är en form av fetisch (eller hur fan stavas det egentligen?...Fetish), fast jag går ju inte igång på det, det är ju liksom inget sexuellt över det.
Men detta skulle nog passa i programmet Outsiders, eller?



Mr: P

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, det hade vart klockrent. shit vilka scener jag ser i skallen nu. jag slänger iväg ett mail på dillen till redaktionen på outsiders.B

Anonym sa...

Alltså, det är ju helt ok att klämma på t ex frukt och grönsaker, men att klämma på köttfärsen låter fan lite rubbat. Dessutom verkar du klämma väldigt hårt, inte så där finkänsligt som när man kollar om en avokado är mogen, utan mer som en downs-syndromare på amfetamin...

Lite orolig blir man ju när du säger att du står och mosar bananer... Undrar vad Freud skulle säga om det?

Björn