onsdag, mars 5

Sämst i gruppen

I måndags var jag på gitarrlektion nr 2, var inte lika nöjd efter den som sist.
Varför? jo för att jag blir grymt irriterad på läraren som inte lyssnar när man säger att man inte fatttar, han säger bara:

- Jo men det låter skitbra
- Det är ju glasklart

Även fast jag inte ens har försökt jag har inte nuddat en sträng ändå säger han att det låter bra, skärper han sig inte så kan han och alla jävla soper på kursen dra åt helvete.
Då får Martin hjälpa mig, han är ju iaf proffsig och grym på att lära ut!!
Sen är det en nördig gubbe som sitter och glor på mig och Bengan, hur vi spelar och så ska det kommenteras. Sist var jag ju skit grinig så det var nära att jag gick fram och drog gurran i hans bleka feja.

Jag är fan sämst i gruppen och det känns inte bra alls jag är skitstressad över det, men men... bara att öva antar jag....


Mr: P

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, jag ser fram mot nästa måndag. ska bli kul. har övat mer denna gång än förra veckan iaf./bengan

Anonym sa...

kom igen bara, kanske bara hade en dålig dag!
hoppas innerligt att guran plockas fram på lördag.

// lillkussen ante