söndag, mars 30

Mr: P kör en Britney

I dag var det då dags för min traditionella vårklippning, jag kör hår på hösten och vintern och på vårkanten klipps det bort.
Det hela brukar vara en rätt så simpel grej och brukar ta ca 20 min, men idag var det nog fan rekord för det tog hela 2 tim innan håret var borta.
Mitt i klippningen när ungefär halva huvudet var klart... ja då slutade min trimmer att funka, så då stod jag där alldeles ensam och övergiven och med en mycket mystisk frisyr.
Jag fick duscha av mig alla små hår, dra en keps och luva på skallen och gå bort för att låna Henry hårds trimmer.
Sen hem igen och gjorde färdigt, det tog tid men guuud så bra det blev.

Minns ni när Britney Spears rakade av sig håret? vilket liv det blev då, det pratades ju inte om annat än just det på flera veckor i skvallerpressen. Men nu när Mr: P har gjort en Britney så har inte ens lokal tv varit här.... känner mig lite lurad där.



Så här såg jag alltså ut när trimmern la av.
Mr: P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahahaha, så jävla snyggt!!! Funderar starkt på att fixa frillen nu ;)Peace and lööv! Trängen Locos Forever!!!
Helgebelge :)

Anonym sa...

You're the fire starter
Twisted fire starter

Björn