torsdag, juni 5

Annars kommer det ju lite varstans

Vem, jag bara undrar vem fan var det egentligen som kom på iden att killar skulle stå och kissa, medans tjejer får sitta ned.
Varför i hela fridens namn ska kvinnorna få koppla av när de går på toaletten när mannen får stå där och lägga full fokus på att över huvud taget träffa rätt, jag menar vi måste ju vara någorlunda vakna och på alerten annars kommer det ju lite varstans.
Jag förstår ju själv att det är lite mer invecklat för kvinnorna att stå så det tycker jag gott ni kan fortsätta med, men även vi männen borde ju helt klart få sitta. Jo jo jag vet att det inte finns något förbud mot sittande män men det anses ju lite bögigt och är ibland inte fysiskt möjligt.
Sen är det ju lite små krångligt för oss att sitta och urinera på krogen, då en manlig toalett oftast består till 95% av pissoarer. Då måste nån driftig uppfinnarjocke koma på nån sorts pissoar-pall, som då går att låna mot de position på krogen.
Nej jag känner att detta blir onödigt stort och invecklat, vi gör helt enkelt så att vi straighta män tar sitt-pissen ifrån bögarna och gör den jävligt matcho. Kanske nån sorts reklamkampanj med självaste Zlatan som frontfigur, skulle han gå ut i pressen med att han satt ned och kissa så skulle dom ju lika gärna kunna skruva ned varenda pissoar i hela Sverige.

Mr: P erkänner här och nu att han föredrar att sitta och kissa.... Hur gör du?


(Detta inlägg ligger även i A. Schulman kommentarer på 1000apor.se)

3 kommentarer:

Carro sa...

Jag och mina kära manliga vänner hade en diskussion om detta. 90% av dom sitter ner och säger att det bara är bönner som står upp. så du kan sitta med gott samvete.

Anonym sa...

ja som sagt,kan tänk amig att det är svårt att sitta ner i pissoaren, anmärkningsvärt att det verkar som att du försökt med detta, du bjuder alltid på dig själv=)

Anonym sa...

Det är inget fel att lyda mamma.