tisdag, juni 17

En olustig känsla i magen.....

För nån timme sen satt jag i soffan och tittade på tv, helt plötsligt bara så där från ingenstans så fick jag en olustig känsla i magen. Efter nån minut av olustighet så gick det upp ett ljus, nu visste jag vad olustigheterna kom ifrån vad som hade framkallat dessa obehags känslor:

- Shit jag kan inte min pinkod till mobilen, jag har fan glömt den!

Japp detta var alltså anledningen och det flög på mig bara så där. Sen började jag att leta rätt på mobilen och när jag hittade den uppstod nästa problem, skulle jag våga stänga av den och testa om jag verkligen hade glömt koden eller skulle jag helt enkelt låta den vara påslagen och på så sätt aldrig behöva någon pinkod.
Valet var givet och telefonen stängdes genast av, sedan slog jag inte helt otippat fel pinkod 3 ggr och jag var sedan tvungen att leta rätt på papprena och ringa Telias kundtjänst. Det hela ordnade upp sig på några minuter, men jag kan inte riktigt släppa varför jag började tänka på detta just nu just idag... det är kass när man får blackout bara så där och glömmer koder osv.

Inga kommentarer: