onsdag, juni 18

Just do it

Mr: P är som jag tidigare berättat en "periodare" dvs om jag börjar ex träna, spela gitarr eller något liknande ja då är det allt eller inget som gäller. Men efter 2-3 månader så tröttnar jag och lägger ner helt och hållet ist, det är rätt så korkat att göra så här då man ju sällan hinner fullfölja och göra något helt klart.
Tag tex detta med att motionera, ett tag var jag ute och powerwalkade i princip varje kväll men som vanligt så tröttnade jag rätt så fort på det och nu är det ett bra tag sen jag utförde någon slags motionsövning.
Men som tur är så har jag ett knep för att känna sig lite mer Sportig och nyttig, jag tar bara på mig t-shirt med sport tryck. Som idag kände jag mig lite småtjock och otränad så nu sitter jag då här i en Nike t-shirt, och vet ni... det känns genast mycket bättre.

Vad säger ni, tvekar ni? Mr: P har bara en sak att säga er
JUST DO IT.

Inga kommentarer: