fredag, juni 20

Jävla strumpa...

Midsommarafton och här sitter jag och bloggar, varför undrar ni? varför är inte Mr P och hans familj på något firande? Jo det ska jag berätta för er, för vi ska åka till Bornholm klockan 04:00 så vi tycket det var smartare att bara vara hemma och greja ist.
Min sambo är just nu och städar ur bilen medans jag själv har roat mig med att dammsuga och diska...
Diska är fan bland det tråkigaste som finns men det måste ju göras, ibland när jag diskar och städar så hittar jag på små lekar för mig själv. Idag tex lekte jag att jag kunde spanska och hittade på spanska svordomar

Diablo los strompta= Jävla strumpa

Ja jo man får hitta på lite sånt där för att ta sig igenom tråkigheter, hur gör ni när ni måste ta tag i diverse tråkigheter? några tips för att göra det hela lite lättare/roligare?

Inga kommentarer: