fredag, juni 27

Vill inget hellre än att springa fram till dem...

En sak som jag på senare tid kommit på mig själv med att störa mig väldigt väldigt mycket på, är alla dessa par som ständigt måste hålla varandra i handen. Dom håller hand när dom går, när dom äter, när de cyklar, när dom handlar mm mm. Ja det finns inget ställe eller aktivitet som hindrar dessa par i att krampaktigt hålla sin partners hand. Hela den här hålla handen grejen känns bara jävligt fjortis, lite som att man måste vissa hela världen.... Kolla det här är min tjej, jag håller henne i handen så hon är MIN tjej.

Jag tycker dom är vidriga och det dom håller på med är skrämande, jag "vill inget hellre än att springa fram till dem" och dra i sär deras svettiga händer. Det skulle vara som att ta tutten från ett litet barn de skulle bli tårögda, nervösa och så småning om börja darra med underläppen.
Missförstå mig nu rätt, jag och min sambo håller givetvis också varandra i handen men inte som ett skrämt barn som håller i sin mammas hand för att inte koma bort.

Vad beror då detta ständiga handhållande på? jag lägger iaf mina pengar på att personerna fått på tok för lite kärlek som barn, och nu är detta något sorts försök att ta igen det. Man kan även tro att personerna inte riktigt klarar av att vara utan sin mamma, och att deras partners hand är en sorts navelsträng. Nu behöver ju givetvis inte detta gälla båda parter, men oftast gör det nog det ändå.
Hur det än ligger till så känner iaf Mr: P ett ganska stort förakt mod dem.....

Inga kommentarer: