tisdag, juni 24

Världens kanske tråkigaste sommarjobb

Fan alla sover men jag kan inte sova för det blåser så in i helvete, det blåser så vi ska vara glada om vi har ett tak imorgon när vi vaknar.

Jag kom på vad ett av världens kanske tråkigaste sommarjobb kan vara, dom flesta vet ju vad en stegräknare är inte sant?! Men tänk er att ha det som sommarjobb, att vara någons stegräknare..... det måste ju vara sjukt tråkigt och jobbigt inte sant? Gå runt i 5 dagar i veckan i 4 veckor och räkna någons steg, man kan inte bara låtsas för då.... för då får man ström i sig eller något annat straff. Eftersom det är kommunen som fixar jobben så får man hela 26 kr/timme, hahahha fy fan då skulle jag nog hellre köra buss.

Har ni några förslag på tråkiga sommarjobb, något ni själva haft kanske?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag skulle gärna ta jobbet om det är en tös med trevlig rumpa jag ska förfölja hela dagen =) Men å andra sidan kanske man lätt tappar räkningen =)