lördag, juni 28

Pitten?

I sverige heter det ju "jack vegas" men på Bornholm heter spelautomaterna "Pitten".
Vinn pengar i pitten.. Hehehe det låter för jävla roligt ju.

Tänk er på ett möte för spelmissbrukare:

- Hej jag heter Petter och jag har varit missbrukare av pitten i snart 10 år. Jag förlorade min familj och har skulder på 200 000, och allt är pittens fel. Det första jag tänkte på när jag vaknade var pitten, ja hela mitt liv har kretsat kring pitten.

Hahaha... Ja herregud, det är fan humor.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag heter niklas och har också fruktansvärt svårt att hålla mig i från pitten. jag drar i den och trycker på den, brukar sluta med att jag slår på den

Anonym sa...

haha så sjuka ni är...

Anonym sa...

Våga satsa på pitten, du kommer inte bli besviken =)

Anonym sa...

Min fru säger alltid till mig att jag bara tänker på pitten och att jag slösar med mitt liv genom att sitta och dra i pitten hela dagarna.