tisdag, juni 17

Veckans Sopa

Jag tyckte och tycker fortfarande att idéen är rolig, skulle tycka det var fruktansvärt festligt om någon hade gjort det i min blogg. Men Alex Schulman verkar inte hålla med mig alls, för han har inte reagerat alls inte ens en diss har jag fått. Därför blir han Veckans Sopa, hoppas inte han blir ledsen på mig för jag tycker fortfarande om det han gör.... eller vad fan han lär ju inte bry sig om detta heller.

Jag håller fortfarande på att blogga i hans kommentarfält, och nu ska jag genast gå ditt för att skriva att han är Veckans Sopa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du vill ju för fan bara styra över läsare till din egen blogg - Varför skulle han reagera på den här skit bloggen. den är ju förfan lika dålig som Axels, skillnaden är att du tjänar 0kr och han betydligt mycket mer.

Mr: P sa...

Nu är det så här din Sopa, hade du varit med och läst från början så handlar detta inte alls om att driva folk till min egen blogg utan om att jag ville blogga på just 1000apor.se.

Så håll käft om du inte vet vad du snackar om.


Mvh Mr P