torsdag, juni 12

Snälla säg att ni står bakom mig ang detta!

Ja jo nä... nu kan fan vad som helst hända, precis vad fan som helst! Nu har den möjligtviss mest pantade B-kändisen/dokusåpakändis/utvikningsbruden/tv-profilen/sångerska Emma Anderson fått ett matlagnings program. Detta är jag inte helt bekväm med, då jag får kväljningar varje gång jag hör hennes pipiga jävla röst. Denna usla tv satsning bevisar än en gång hur korkade kanal 5:s program chefer måste vara, och så även vi andra människor som tittar på det. För det måste ju vara så att det finns folk där ute i stugorna som tittar skiten för annars skulle dom ju aldrig kunna sända dyngan.
Kvinnan i fråga har väldigt många karriärer bakom sig men ingen av dem kan väl anklagas för att vara specielt lyckad.
Det känns som att A la Emma som programmet heter bara är ännu ett försök att få henne att bli en ny Carolina Gynning. Men det är nog tyvärr kört där och har varit det ända sen Filip och Fredrik grundlurade henne för x antal år sedan, för en person med så låg intelligens borde absolut inte få syssla med tv eller synas/höras i media över huvud taget.

Snälla säg att ni står bakom mig ang detta!?

Visst att inte jag äger på historia men efter att ha tittat på dessa klipp kan ni inget annat än att hålla med mig.




2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, ojoj, fattar väl att emma är med, hon är en bra tös. kul att hon är med i tv, hon är duktig. " öö Rudolf Hess har ställt upp för Luxemburg" så jävla klockrent. Göring eller laxöring? heja emma från nicke b

Anonym sa...

Håller med P. Att folk blev upprörda över att F & F hade lurat den stackars Emma säger en hel del om svenska folket. Fattar de inte att de belyser en fråga som i mina ögon är ganska relevant: Det faktum att man i dagens Sverige inte behöver kunna, eller vara bra på något för att bli "kändis". Att Emma inte fattar en enda av referenserna är skrämmande. Ok att alla inte vet vem Leni Riefenstahl var (Hitlers favoritregissör, som gjorde många propagandafilmer för nazityskland), men att inte veta vem Göring var är inte ok. Den enda referensen de lämnar ute är fan Hilter själv...

Emma Andersson borde bil överkörd av ett tåg...

Björn