tisdag, juni 3

Ge vika och frångå mina principer?

Redan första gången jag såg dem så dissade jag dem stenhårt, de är vad jag tycker definierar white trash. Jag pratar naturligt viss om träskon i gummi eller mer känd som "Foppa toffeln", jag har verkligen inte sett något positivt med denna svensson favorit. Den är ful och bärs i skrickiga färger, sen används den ju inte bara som jobbar/slappar sko nej nu går ju folk på stan i dom och det kan ju bara inte anses vara ok?!
Men dom är faktiskt gulliga på riktigt små barn....

Men de senaste dagarna när jag står i omkläddningsrummet på jobbet med mina svullna och trötta jobbarfötter och pressar ner dem i ett par sneakers, så har jag faktiskt sneglat på golvet under grannskåpet för där står just ett par Foppa tofflor.
Dom kanske inte är så dumma ändå? ser ju jävligt luftiga ut iaf... men fula är dom och det kommer dom alltid att vara. Men det vore nog fan skönt att ha till och från jobbet... men ska jag verkligen ge vika och frångå mina principer?
Ska jag gynna den skäggige mångmiljardären eller ska jag köpa ett par fake? frågorna är många och hur ska det gå egentligen?
Vad tycker ni, är "Foppa toffeln" ok eller är den som jag faktiskt tycker fruktansvärt White trash?

Men hur det än blir så lovar jag att ni inte kommer se mig i dem på stan, nä nånstans måste man ju åndå dra gränsen.... bara till jobbet, och hör sen!

1 kommentar:

Carro sa...

du ska inte frångå några principer dom är bara genom hemska...