lördag, juni 7

Nr 6 -08

Du E Me eller Du E Passé
Du e me

  1. Gullmarstrand. Vi kom precis hem efter 2 dagar på västkusten, vi på ett riktigt nice hotell och hela stället var bara suveränt. Jag hoppas innerligt att vi kan återvända snarast möjliga.
  2. Tea. Återigen är min dotter på "inne" listan men hon är bara så grym, hon är helt ljuvlig och sköter sig alldeles utmärkt när man är på resande fot.
  3. Steve Carell. Komiker som synts i väldigt mycket på senaste tiden, men min favorit är ändå när han spelar chefen i "The Office". Så fruktansvärt roligt och det är helt klart ett av de roligaste programmen som går på tv.
  4. Shorts. Nästan lika soft som mjukisbraller.
  5. 1000apor.se. Jag hatade sidan till en början, men jag måste erkänna att jag helt ändrat åsikt och jag besöker den nu dagligen.

Du e Passé

  1. Norskar. Det hotellet vi bodde på i helgen delade vi med ca 1500 norskar, fan vad störiga dom var. Högljuda jävlar som bara stod i vägen 98% av dem kedjerökade vilket gjorde att det stank om dem, vilket förstörde en i övrigt helt makalöst fin hotellfrukost.
  2. Svettband. Jag minns att när jag var runt 18-20 år så var det väldigt hett med svettband, gick man på krogen så hade större delen av de manliga besökarna just svettband. Har iakttagit att detta börjar återkoma och jag måste bara säga ifrån direkt, det är inte häftigt längre det är rktigt jävla Passé.
  3. Bränna sig. För en dryg vecka sen så brände jag mig på ryggen efter att ha somnat i solen, vilken jävla vecka det har varit. Det har svidit, kliat och ömat. Solen är fan livsfarlig, var smart smörj in er!
  4. Jobbet. Mr: P är fruktansvärt trött på sitt jobb för tillfället, måste fan få tummen ur och söka något nytt. Men jag vet ju fortfarande inte vad jag vill göra, tips tack!
  5. Motorcyklar. Är det bara jag som tycker att de låter så fruktansvärt jobbigt, envisas alltid med att gasa till när de kör förbi. Hur fan kan det tyckas coolt när det låter så in i helvete, dom borde eftersträva en så tyst som möjligt.

Då var Junis "Inne/Ute" lista klar, några synpunkter?

1 kommentar:

Anonym sa...

Beng-HA vet att det finns många fina norskor, häftigt med mc