onsdag, juni 11

Seriösa singel


När jag satt på en sida så återkom denna reklam om en sån där dejt service på nätet, på annonsen blinkade texten "seriösa singlar". Jag tittade på paret på bilden och jag kände genast att jag inte höll med texten, jag tycker inte att tjejen på bilden ser ut att var en seriös singel. Hon ser mer ut som en 34 årig frånskild 2 barns mamma som bor i förrorten, när hennes barn somnat så sitter hon på balkongen och dricker rödvin och sms:ar med sina väninnor Varannan helg är hon barnfri och då ska det ut och röjas, hon brukar bli kalasfull och hångla på lokal. Kvällen avslutas med en kaskadspya utanför Mc donalds på en killes skor, samma kille som hon sen har sitt månatliga One night stand med.
Dagen efter kommer barnens pappa med hennes små änglar och allt blir som vanligt igen, men om två veckor blir det åter party party.
Jag kan ha fel men det är dessa bilder jag får i huvudet om denna "seriösa singel", vad tycker du, vad får du för intryck av henne?

Inga kommentarer: