söndag, juni 1

Bra eller Anus?

Nästan varje dag sitter jag vid datorn och bloggar, samtidigt läser jag samtliga bloggar på 1000apor.se. Jag tänker att min blogg borde med ligga där, den skulle passa där göra sig utomordentligt bra där.
Men för att få sin blogg där måste man:

  1. Heta Schulman i efternamn
  2. Vara kompis med någon som heter Schulman
  3. Jobba med någon som heter Schulman
  4. Vara 21 år och bo hemma hos sin mamma
  5. Vara kompis med Björn Gustafsson
  6. Göra sig rolig över brats

Nu stämmer ju tyvärr inget av detta in på mig..... vad göra tänker ni nu, jo det har Mr: P en lösning på. Jag ska börja blogga i Alex kommentarfält.... jupp så ligger det till jag tänker droppa lite blogginlägg i hans kommentarer, sen länkar jag dom på sidan här. Då kan jag ju säga att jag bloggar på 1000apor, tekniskt sett iaf.

Vad tror ni om detta, BRA eller ANUS?

Länk till första inlägget på 1000apor.se

Inga kommentarer: