söndag, juni 1

Kan ni göra det för mig?

God afton i stugorna, vad sysslar ni med då? själv lagar jag chili con carne/skär och fryser in rabarber/dricker kaffe och bloggar.
Vilket nedrans gött väder det har varit i helgen då, en hand upp alla som bränt sig!!
Mr: P har en illröd rygg och det lär inte bli bekvämt att sova på.

Men skit i det nu, jag tänkte be er om hjälp, tänkte att ni mina fina, snygga, begåvade, sexiga och alldeles underbara läsare skulle gå in HÄR och skriva följande i kommentarer:

Jag kräver att ni låter Mr: P börja blogga här på 1000apor.se, hans blogg "Är jag vuxen nu?!" är det mest välskrivna jag läst på länge och det vore en ren tillgång för er.

Kan ni göra det för mig? vore ursnällt om ni gjorde det ett par ggr i veckan, tar ju inte så lång tid. Tillsammans ska vi klara detta!!!
När det är klart lovar jag att tacka var och en av er i bloggen :)


Länk till inlägg på 1000apor.se

Inga kommentarer: