tisdag, juni 17

Hemsökt akvarium

Det här kommer låta fullständigt jätte löjligt men det är 100% sant. För ett par månader sen fick min dotter ett låtsas akvarium av sin mormor och morfar, det lyser och fiskarna och bakgrunder rör sig min dotter älskar det.

Nu kommer vi till det läskiga med detta låtsas akvarium, det är nämligen hemsökt. Jo det är sant jag vet att det låter helt vansinnigt men det är verkligen så, eller jag har ingen annan förklaring än att det är just hemsökt.När man sätter på akvariumet så åker sterion på och volymknappen rör sig av sig självt, det händer varje gång och det är lika kusligt varje gång det händer. Första gången det hände höll vi på att skita på oss av skräck. Den enda förklaring till detta mysterium måste ju vara att en stakars guldfisk nån gång har blivit mördad i min dotters rum, eller kan någon förklara detta för mig? Är det möjligt viss så att det är nån elektriker som läser detta som kanske sitter inne på en logisk förklaring? Jag har vissat det för några av våra vänner så det finns trovärdiga vittnen.

Hur som helst så har vi ett Hemsökt akvarium, inte många som har det.

Kolla på filmen så får ni se och lägg märke till att volymratten rör sig, och att kontrollen ligger framför sterion så det är inte jag som driver med er.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad jag skulle kunna tänka mej är att ngt i akvariet är radiostyrt på en frekvens samma som stereons fjärrkontroll, alltså tror stereon att det är den.. men det är bara en gissning!

Anonym sa...

Ja undrar vart du köpt akvariet, hade velat ha ett sådant till min son =)

Anonym sa...

Hej jag skulle jätte gärna vilja veta vart akvariet är köpt! Det skulle vara en perfekt present till en person jag känner! Snälla svara på denna kommentar