onsdag, juni 4

Känner mig smutsig, billig och förnedrad

Ibland blir jag bara så jävla lack på er, just det ni som läser min blogg. Kommer hem från jobbet har slitit och är hyfsat trött, grinig och extremt svettig efter att ha suttit i en bil utan ac. Sätter på datorn och loggar in på bloggen, kollar hur många besökare det var igår det brukar variera mellan ca 35- 85 /dag. Går sedan för att granska kommentarer.... men nej det är tomt i vanlig ordning, kanske nån som orkat skriva ett HAHA...
Fan vad jag känner mig utnyttjad av er, känner mig smutsig, billig och förnedrad av er. Ni bara klickar in på min sida varje dag och tar för givet att jag skrivit, och tänker inte en sekund på all tid jag faktiskt lagt ned på mina inlägg. Fy fan för er!
Betyder jag inget för er? är jag bara ett simpelt engångsläs för er?

Sen när jag lugnat mig så surfar jag vidare till de 5-6 bloggar jag läser varje dag, läser lite fort igenom det som står, garvar och går till nästa.Tror ni att jag kommenterar? Nej inte en jävla chans för vem hinner eller orkar det?!
Men jag är fortfarande arg på er, nån gång skulle jag vilja logga in och överraskas av massviss av kommentarer. Men men.... ingen vill ha mig, ingen tycker om mig bara för jag äter mask.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror inte du skriver för oss, jag tror du skriver för dig själv.

Hur det än är, så tykcer jag det är kul att läsa det du skriver.

Björn

Anonym sa...

Jag skriver ju i alla fall mer kommentarer än du bjur på kaffe i alla fall! hehe

Henke Banan

Anonym sa...

får la skriva nött då...höhö...

Anonym sa...

Lämnar väl ett avtryck då å massa beröm, du är SÅ DUKTIG kära bror, rolig läsning!! Men det fattar du väl eftersom vi läser varje dag...puss!!

Mr: P sa...

Ähhh... va fan T-pig nu får jag dåligt samvete ju... fan jag LOVAR att styra det på semestern!!

Kram