söndag, november 11

4 dagars vecka...

När jag vaknade idag var det inte bara den vanliga söndagsångesten jag kände av, nä det var värre än vanligt för nu är det ju snö och kallt ute. Inte nog med att man ska gå upp svintidigt i 4 dagar, nä nu ska man ju frysa arslet av sig på vägen till jobbet. Visst snö kan vara lite småmyssigt men inte när man står 05:30 och skrapar rutor och håller tummarna för att bilen ska hoppa igång.
En positiv sak är ändå att jag denna vecka börjar med föräldralediga onsdagar det ska jag ha året ut, känns riktigt skönt faktiskt.
Idag är det ju Farsdag så vi får se vad min lilla dotter kommer med för kul, kanske en plasma tv eller en ny bil :) hehehehheee
Jag och Ellinor ska gå till stan om en timme eller så, då ska jag köpa något till min far vet inte vad än men det löser sig.
Vad ska ni ge era Farsor ?

Mr: P

1 kommentar:

Anonym sa...

grattis på farsdag! jag får väl ta o masa mig iväg o inhandla nåt till min egna farsgubbe. blir la nån bok eller nö. vi får se. adjö/bengan