lördag, november 24

En andra chans

För nån månads sen skrev jag om en restaurang eller snarare en pizzeriasom jag pga en bränd pizza bojkotat, dom har haft stängt några veckor för ombyggnad. Jag tänkte att ombyggnaden kanske berodde på ägarbytte, så tidigare ikväll bestämde jag mig för att ge dom en chans glömma den brända pizzan och se om de skärpt sig.
Jag ringde och beställde, det skulle ta 15 min en kvart (som vanligt ;) När jag kom ditt stod det två unga tjejer och fnissa bakom disken, jag sa vad jag beställt och dom bara stirrade på varandra, sen sa den ena tjejen -Oj... jag har nog inte lämnat den beställningen till köket.
Och där sprack det, jag var schysst och gav dem en ny chans och se hur det gick.
jag fick sitta där i en kvart och vänta men jag sa inget, när det var klart frågade hon om hon kunde bjuda på dricka för att jag fått vänta? Visst gör det men det hjälper fan inte sa jag grinigt och tog min kebabrulle och gick.
Detta var absolut sista gången jag handlar där.


Mr: P

Inga kommentarer: