söndag, november 18

Torsten Naken......

vad har jag hunnit med i dag?
Jag har sovit en liten sväng med min dotter, varit på stan och stått i hm:s kö i typ 45 min. Blev grymt grinig för denna långa kö gjorde så att jag blev utan baguette från Euro, de han å stänga. Sen såg jag och Ellinor Moneybrother utanför pims, han lirade här ikväll.
Sen hade min mor Tea en stund så vi var å handla lite, sen lagade jag mat. Gjorde Pasta med bacon, vitlök, färsk svamp, sockerärter, paprika, soltorkad tomat och en massa bladpersilja. Det smakade riktigt bra eftersom jag tidigare i veckan fått nöja mig med blåbärssoppa och smörgåsrån.
Sen när Tea somnat så tittade jag och E på en film (The breakup) med Vince Vaughn och Jennifer Aniston, riktigt rolig faktiskt.
Sen zappade vi förbi nån mysko rulle där Torsten Flink och Sanna Bråding sprang runt nakna i en lägenhet....hmmm.... jaja...
Nu blir det slötitt på burken sen slagga, det är ju en dag imorn med ;)


God Natt.
Mr: P

Inga kommentarer: