fredag, november 2

X-box Afton

Innan jag blev sambo/pappa så var det tradition att lira x.box med Harry på fredagar, det har inte blivit mycket sånt det senaste året finns inte riktigt tid till det. Men idag är det dax igen jag ska hem till Harry och lira tv-spel, ska bli riktigt kul.
Vi kommer antagligen fokusera på krigsspel, kanske varva med lite Fifa men det kommer bli mycket pang pang under kvällen :) Harry bor bara 2 min härifrån det är bra utifall min mage får återfall, för ni vet hur det är man kan inte göra nr 2 borta. ;)
Ellinors storasyster kommer hem över helgen, hon bor i Dalarna så de ses inte så jättemycket. Så jag kan spela och Ellinor umgås med sin syster då behöver ju ingen känna att man övergett nån på fredagkvällen :) heehheheee... Perfekt..


Mr: P

Inga kommentarer: