måndag, november 26

Ännu ett bevis !?

Jag har ju länge känt att det är dags att börja träna, få igång flåset lite. Något som jag tycker bevisar att konditionen kanske inte är helt 100, är att jag inte längre hinner över gatukorsningar vid gröngubbe. Jag hinner till hälften sen är det rödgubbe, sen får jag stå i mitten som ett fån och bara vänta.
Är jag ensam om detta smågenanta problem, eller är ni fler som står i mitten och skäms ?
Eller har helt enkelt trafikljusen blivit moderniserade, blivit effektivare som allt annat i vårt stressade samhälle ?


Mr: P

3 kommentarer:

Anonym sa...

näääe det kan du inte mena. vafan du har väl inte nån rullator för fanken. 85-taggare o P. om det är mindre tid med grön gubbe kan jag inte svara på, vi har inte sånt på landet, hehe. kanske stack ut hakan lite långt nu, får testa ett övergågnsställe i smyg nån dag/B

Carro sa...

du kan ju inte gå utan att trilla ner i avlopp heller så det kanske beror på dig... eller jag vet inte

Anonym sa...

haha, skön kommentar där carro...hehe;)