måndag, november 5

Måndag

Har precis varit ute på en sk Powerwalk den avslutades med spöregn, det är alltid lika skönt att kränga av sig blöta kläder.
I dag har varit en riktig skit dag en typisk måndag, saker och ting har bara småjävlats hela dagen lång. Alldeles för mycket att göra på jobbet, gick för att handla och hade glömt plånkan hemma det har krånglat helt enkelt. Men men imorgon är en annan dag ;)
har inte så mycket att skriva om idag för det har inte hänt något spännande men jag ska tipsa om ett tv.program som är på SVT imorgon, det heter Anaconda och det ska handla om sneakers imorgon. Missa inte det jag tror det börjar 20:30, Det är Salem al Fakirs brorsa som är programledare cool snubbe.
Nu ska jag nog lägga mig innan jag stötter på något mer krångligt problem, Natti batti !!!!


Mr: P

1 kommentar:

Anonym sa...

Synd att det inte är så många som skriver kommentarer längre. Jag tycker i alla fall att det ärkul att läsa......./ Tjockis.