torsdag, november 1

Middags konversation

Ellinor: Vem skulle du ta med dig till en öde ö ?
Jag: Öh... vänta nu... jo jag skulle ju vilja ta med dig, men då blir ju Tea utan både mor och far.
Ellinor: Ja ja.. men bestäm dig nu, vem skulle du ta med ?
Jag: Men alltså kommer jag tillbax eller är det för alltid?
Ellinor: Det vet jag inte.
Jag: Fan vad svårt... men kanske bengan eller...
Ellinor: Jag skulle tagit med mig Mc Gyver, för då skulle han rädda mej.
Jag: Ååååå !!! vad tråkig du är, han finns ju inte ens ju.
Ellinor: Man får ju ha lite fantasi.
Jag: Då skulle han göra en båt och ha dina trosor som segel. Heheheheheheee....
Ellinor: Hahahahahaaa....
Jag: han lär ju begära något av dej i gentjänst ;) fattar du vad jag menar ? heheheheee....
Ellinor: Jo jag fattar.
Jag: Jag hade tagit med mig en helikopter, så jag kunde åka hem...höhöhöhö...
Ellinor: Nu pratar vi om något annat !

Mr: P

2 kommentarer:

Anonym sa...

fan skulle vi göra på en öde ö??? jag skulle inte ta med dig, skulle ta med E, hahaha, b-man är kokkobello moohhaaahaa

Anonym sa...

sant B.. vad fan skulle vi göra...HEhehe...
men E ger du fan i !!

Mr: P