fredag, november 16

Tebax.....

Jag har inte inte skrivit sen i måndags för jag har legat utslagen, jo det är sant jag har varit sjuk IGEN ! Ända sen Tea började på dagis så har vi varit sjuka, det blir feta lönekuvert kan jag lova ! Jag fick gå hem från jobbet i tisdags pga av illamående, sen sprang jag mellan toan och sängen långt in på natten. (Jag går inte in på detaljer om det :)
Jag får behålla det jag äter nu men jag kan bara äta bebisportioner annars gör det illont i magen, har även ruggigt ont i lederna.
Men det har ändå hänt 2 positiva saker under denna influensa:
1. Jag har tappat 4 kg, man kan nästan skymta konturerna av magmuskler.
2. Jag har inte snusat sen 11-tiden i tisdags, och jag känner inte direkt något sug. Influensan har väl fungerat som en avgiftning.

Men nu ska jag städa så att alla baciller försvinner, för nu pallar vi inte vara sjuka mer!


Mr: P

1 kommentar:

Anonym sa...

sms-lån kompis! får du fliset enkelt o snabbt, hehe, skönt att du är back in the b. vi hörs! Mvh, Stisse