söndag, november 11

Riktigt hett !!

Nyss hemkommen från stan, gött att det är överstökat. Till min far blev det ett gäng med lotter inte så fantasifullt men kom inte på något kul.
När vi var i en skoaffär såg jag något jag kände igen, kändes som att åka tidsmaskin tillbaka till skolgården i lågstadiet. SNOWJOGGERS...jo det är sant, den ultimata mongoskon är tydligen inne igen. Kan tänka mig om ett par veckor när det kommer ordentligt med snö och alla hippa innebrudar går omkring i dem, riktigt hett ! Det är nog den absolut fulaste skon som någonsin gjorts, har man sådana så är man en "Joel"
Fy fan vad folk luras av allt som butikerna bestämmer ska vara "inne" folk skulle ju gå i svarta soppsäckar om Gina Tricot sålde dom, eller använda strumpor som vantar bara för att Britney Spears har det i sin nya video.
Jag går på mycket reklam, men jag köper aldrig kläder för att det är inne jag köper snygga och sköna kläder.


Mr: P

1 kommentar:

Fia sa...

Din Sko hade faktiskt ett par chockrosa snowjoggers som jag funderade allvarligt på att köpa i förra veckan. Visst, snowjoggers är inte så snyggt, men ultimata vinterskon! Ingen snörning, bara att dra på. Om småbarn kan ha dem, varför inte större barn? Sambon fick mig att ta mig samman och det blev ett par "vuxna" "Riktiga" vinterkängor från en sportbutik.