tisdag, november 6

Shit happens !

Är precis hemkommen från sjukgymnasten, känner mig som en helt ny människa igen. Jag har lite problem med min nacke och mina axlar, mina muskler är så spända så det påverkar mitt balanssinne. Men nog om det jag kom på en rolig sak som hände när jag var hos sjukgymnasten i somras.
Jag hade tid klockan 08:00 så jag var nyvaken när jag kom dit, vi börja som vanligt med att jag fick ligga med varma handdukar runt nacken för att mjuka upp musklerna. Under tiden gick han ut ur rummet och sa - Jag kommer om 10 minuter
Jag hade inte hunnit göra det stora innan jag åkte dit så min mage började plötsligt låta konstigt och jag blev helt bubblig.
Jag kände att jag var tvungen att lägga av en brakare, ja visste ju att han skulle vara borta i 10 min så jag la av en riktigt högljud sak. Det jag däremot inte riktigt hade räknat med var den otroligt vidriga stank som fyllde rummet, tiden gick och odören vägrade släppa.
Jag fick panik och reste mig från britsen och började veva som en galning med armarna, som om det skulle hjälpa ;)
Jag fick lägga mig på britsen och hoppas att han inte skulle märka något.
När han efter några minuter klev in i rummet stannade han bara upp.... Jag insåg då att jag var avslöjad. Han påbörjade massagen och jag låg och försökte hålla mig ifrån att avlossa nästa brakare, men efter några minuter så råkade jag lägga en sk smyggare. Lukten spred sig snabbt i rummet och jag blev mer och mer generad.
Efter ytterligare några minuter var jag tvungen att säga som det var, och han sa typ - Men det är lugnt folk brukar bli gasiga av massagen.
Mitt svar blev - Jo jo men jag skiter fan snart på mig !!
Kort därefter avslutade han massagen, samtidigt som han flinade lite för sig själv.
Jag gick där ifrån med skamsen blick, men det är glömt nu. Eller är det verkligen så, jag tycker att han tittar konstigt på mig och ler lite sådär överlägset. Ja ja skit samma !

Mr: P

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi det var det roligaste jag hört på länge.. Haha.. sitter här o skrattar högt.. Sjukgymnast kan ju inte vara nåt skitkul yrke.. //Kussen