fredag, november 16

Värsta städningen

Idag har vi dammsugit, dammat, torkat golv och putsat speglar. Jag har släpat runt på snabbeldraken hela dagen, så det känns nästan tomt när den inte åker efter mig. Även balkongen fick sig en omgång, utemöblerna åkte ner i källaren. Det brukar vara segt att städa men idag var det fan olidligt, jag har ju typ inte ätit sen i måndags så jag har ju inte så super mycket energi.
Men nu är det så gott som klart, skööönt.
Jag lovade ju ett grymt drinktips idag men pga veckans influensa är jag inte så sugen på att dra ihop en drink, men nästa vecka kommer den.
Ska nog ta mig en tupplur nu tror jag....



Mr: P

2 kommentarer:

Anonym sa...

när nästa storstädning ska genomföras så får du hoppas du kan drinka samtidigt. det är inte helt fel. /Bännson

Anonym sa...

Dags föt lite hänt extra från jobbet. Raggaren i hårnät har blivit dumpad av sin 16-åriga flickvän. och han var ju kär som aldrig förr.... ack och ve