söndag, november 11

Känslan kommer tillbaks

Min lilla dotter kom med Mange Schmidts nya skiva Känslan kommer tillbaks, en riktigt bra farsdag present. Jag har nu lyssnat igenom plattan och jag kan bara säga -Den är giftig ! Hela skivan är bra och alla hitsen är ju me, sommarplågan Giftig och nya singeln Talar ut. Men jag fastnade mest för spår 2 på skivan, Hip hop nonstop där Rusiak medverkar, riktigt skön låt.
Även låten Gömma mig (som man kan säga är Manges variant på Kens Jagad) är riktigt tung. Jag kan räkna upp 5-6 låtar till som jag tycker äger, men kort och gott så knäcker hela skivan!
Jag gav Petters platta 3 munkar av 5 möjliga, men detta är strået vassare så det får bli
4 munkar av 5 möjliga.
Riktigt bra rekommenderar den starkt, men alla ni data hackers har väl redan tankat hem skiten :)
Min andra fars dag närmar sig sitt slut och jag känner mig nöjd, skivan och Ellinors hembakade banan/choklad muffins, allt en pappa kan önska sig ;)
God natt Sverige.
Mr: P


Inga kommentarer: