fredag, november 23

Rösta på mitt lag !

Jag och en kollega har i veckan valt ut 11 kändisar, som vi skulle vilja ha som backup om det blev gäng fight. Min Kollega har lagen skrivna på sin blogg, där finns också en omröstning gällande vilket lag som ser ut att vara det starkaste. Gå in och rösta på mitt lag. www.vemfanvillbli65.blogspot.com

Så här ser min laguppställning ut:

Ken Ring
Patrik "professorn"- boston tea party
Laila K
Paolo Roberto
Liam Norberg (Värstingen i sökarna )
HIV-mannen
Robert Aschberg
Bert Karlsson
Hans Sheike
Stellan Skarsgård
Claes Gauffin
Petter Ljungberg ( Mr: P )

In och rösta nu! Mr: P

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag knäcker dig bara så du vet!!

Anonym sa...

hejsan HIV-mannen här. jag måste passa tyvärr, skakar galler vettu

Anonym sa...

tyckte det andra knäckte men Sheike har spankat i sin dagar. hur fan komm du o tänka på den duden, höhö/Bizzle