tisdag, november 27

KlantArsel...

Idag hände det något oväntat på jobbet, jag ramlade i ett avlopp, det hela var bara så jävla klantigt och det är knappt jag kan med att skriva om det.
Vi har 3 st 75 l grytor som står på rad, framför varje gryta är det galler över avloppet, det gallret hade jag tagit bort. Sen gick jag för att hämta diskmedel etc, när jag kom tillbaks hade jag glömt att gallret var borta. Olyckan var framme och jag snubblade i första brunnen och ramlade sedan i sidled, blev liggande raklång med foten i ett avlopp och överkroppen i nästa.
Fort upp så ingen skulle se mig, ooh...tur ingen såg ! hela armen var täckt med äckligt avloppsvatten. Just då gjorde det inte så ont, men nu känns det som om hela vänstersidan är bruten ;) för man är ju vig som ett kassaskåp.
Vilket jävla klantarsel man är !
Annars har det varit en hyfsat lugn arbetsdag.


Mr: P

Inga kommentarer: