lördag, november 3

Spökar......

För ca 15 minuter sen låg jag i sängen och zappade på tv, när tv i vardagsrummet gick igång på full karriär. Jag blev så jävla rädd, låg i sängen stel som en pinne visste inte vart jag skulle ta vägen. Efter nån halv minut vågade jag mej ut, i handen hade jag min butterfly som i vanliga fall ligger i sängbordet. Mycket riktigt där stod tv:n och körde bingolottos guldkväll, på högsta volym. Jag stängde av burken och började jakten på inbrottstjuvar, spöken eller vad det nu var, tittade under soffor och bord men det var tomt. Sen genomsökte jag hela lägenheten med kniven i högsta hugg, nu är hela lyan genomsökt och alla lampor är nu tända :) men jag är ändå inte riktigt nöjd för hur fan kunde den bara hoppa igång ? Det måste ju vara spöken eller andar och sån skit... om det nu är ett spöke så får vi hoppas att det är Casper the friendly ghost :)
Jag kommer nog sova med kniven inatt iaf.....

Mr: P

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe, du ser på tv för mö. så du har börjat tro att lyan är hemsökt o spökerier härjar vilt. hoppas jag slipper se dig på cops nån gång bara. jaga inbrottstjuvar med butte. haha, vi hörs, B