lördag, november 3

Saknar mitt x-box.....

Efter gårdagens spelkväll fick jag blodadtand, jag har till och med drämt om tv-spel.
Jag satte mig med mitt PsP men det var ju inte ens i närheten av en riktig konsol, jag ångrar att jag gett bort mitt x-box. Får nog ta och köpa mej nån ny konsol till jul men vilken? det är en riktig djungel det där, vad tycker ni nån som vet vad som är det bästa just nu ?

Ellinor, hennes syster, Tea och svärmor ska åka till Jönköping snart, dom ska göra A6 osäkert :)
Jag blir hemma pallar inte affärer idag, sitter och väntar på att Bzon ska sluta jobba, stackarn fick jobba xtra idag. Vi tänkte gå igenom våra storslagna planer lite, försöka oss på att göra en budget osv.

Idag är jag på Wu-tang clan humör blir till att lyssna igenom alla skivor med dem, dom är så jävla bra, tröttnar aldrig på The WU !!


Mr: P

Inga kommentarer: