fredag, november 2

Du e me eller Du e Passé (nr 3)

Du e me

  1. Jonas och Musses religion: Två grymma snubbar och ett grymt tv-program, går på Svt torsdagar 21:30. Dom ska starta en egen religion, än så länge låter den topp, så fort det går ska jag ansluta mig.
  2. Fredagar: Nu när man jobbar igen så har fredagen fått tillbaka sin glans, finns inte mycket som slår känslan av fredag.
  3. StudioVirtanen: Fredrik Virtanens program som går på Tv 8, grymma gäster och ovanligt roliga frågor. Gillade GangsterBingon med Rusiak, Mange Schmidt och Dj Vietnam.
  4. Min egen mat: Jag lagar så grymt god mat, jag borde ha en egen krog.
  5. Fika: Nä inte sitta på stan och suga på en late en hel eftermiddag utan fika hemma, med vänner eller bara familjen. Gärna på något maffigt bakelse :)

Det var saker som jag tycker om för tillfället, nu följer saker som enligt mig stinker.

Du e passé

  1. Bajsvecka: Som ni vet har jag varit hemma från jobbet en vecka, kanske låter skönt men inte om man måste bo på toa.
  2. Mörker: När vi vred tillbaka klockan förra helgen blev det så fruktansvärt jävla mörkt, känns som om det är läggdags redan runt 7. Hoppas det kommer lite snö snart så blir det lite ljusare.
  3. Babben & co: Babben själv är en duktig komiker, men hela programideén är skev. Det är inte kul helt enkelt.
  4. Blanketter: Jag och Bengan håller ju på att bygga upp vårt imperium, men alla dessa krångliga blanketter sinkar oss. varför ska allt vara så jävla invecklat ?
  5. Frost: Finns det något tråkigare sätt att börja en ny dag än att skrapa rutorna, oftast hittar man ingen skrapa utan får använda sig av sitt körkort och det tar tid.

Mr: P

1 kommentar:

Anonym sa...

körkortet? haha det va kreativt iaf. fast låter ju riktigt trist