fredag, november 2

Sketkul !!

Nu är jag hemkommen efter x-box kvällen hos Harry, det var sketkul !
han hade till och med gjort sig till och lagat mat, smakade kalasgott. Som jag skrev tidigare så blev det mest krigsspel, men jag hann även med att få stryk med 7-1 på Fifa 07 lite förnedrande men man måste ju låta värden vinna lite :) hehehee...
När jag kom hem käkade jag lite thai matrester som Ellinor & co hade ätit ikväll, det smakade bra det med men kanske inte var det bästa att stoppa i sig efter en veckas magras ;)

Hur som helst så har jag just bestämt mig för att inte äta godis på ett år, försökte få Ellinor att komma på något jag skulle få om jag klarade det. Men hon tyckte dock inte det var värt något.
Ellinor: Du får ju en nyttigare livsstill ju, mår bättre och så.
Jag: Jo men det kvittar ju, jag vill ha en grej, typ en ny mobil.
Men vi får väl se det vore ju bra om jag klarade det, men visst vore det ju värt en ny mobil ?
Nu blir det lite tv-zappande, sen bingen... God natt Sverige !!


Mr: P

Inga kommentarer: