lördag, november 3

Boring......

Det är lördag kväll jag sitter själv i mörkret och slösurfar lite, fan va segt riktigt skittråkigt. Jag har inga planer verkligen inget att göra, det finns ju som vanligt inget på tv heller. Det är nästan så jag sitter här och tycker lite synd om mig själv. Ingen vill ha mig, ingen tycker om mig, bara för jag äter mask !!
I vanliga fall skulle man döda för lite ensam tid, men idag är det bara segt och långtråkigt. Typiskt när man väl får som man vill, ja då passar det inte, jävla I-lands problem !!
Visst finns det saker att göra om man verkligen vill, men jag vill ju inte städa toan en lördag kväll. Jag kan ju inte ens dränka mina sorger i chibbe eller annat godis, för jag slutade ju äta det igår (jävla smart gjort)
Nä men jag får väl titta på nån film eller något sånt då....Peace out...

Mr: P

Inga kommentarer: