lördag, december 15

Säkrare än någonsin

I går skulle jag göra köttfärssås men hade ingen färs hemma så jag och Tea gick upp till Ica för att köpa. Ja du hörde rätt vi gick till Ica!
När vi kom fram till köttdisken fanns där ingen färs, jag jagade ifatt en anställd och frågade om det inte fanns nån färs. - Öh... jo...men vill du ha det? svarade hon förskräkt.
- Ja det är klart annars hade jag ju inte frågat efter det, svarade jag.
Tjejen gick för att hämta, hon trodde nog jag var Janne Josefsson med doldkamera :)
När vi kom till kassan la jag upp min färs på rullbandet, folk bara stirra på min nötfärs som om det vore en bomb.
Fuck Usama Bin laden och mjältbrand, nu snackar vi Icas skämda färs.
Sen det avslöjades att dom fuskar med datummärkning flyr folk färs som om dom skulle dö om dom åt av det, det fattar man ju att det fuskas, det görs det ju i alla affärer på ett eller annat sätt.
Veckan efter avslöjandet hade Ica blandfärs som erbjudande : heheh...bra tajming.
Men nu ska man ju verkligen passa på att köpa färs för nu vågar ingen jävle fuskmärka något, dom är ju livrädda för doldakameror etc.
Nu är det ju säkrare än någonsin att äta köttfärs !
Köttfärssåsen blev gudomligt god, hela familjen åt av den och alla vaknade imorse :)
Mr: P


1 kommentar:

Anonym sa...

Hemmagjorda köttbullar ä för jävla gött.