måndag, december 24

Det var det...

Jaha nu sitter jag här och är så fruktansvärt mätt, skulle jag rappa skulle antagligen en köttbulle komma upp och rulla ur käften på mig.
Nu är det alltså slut, det som man hetsat, stressat och planerat hela veckan. Jag tycker nog att julen är lite överskattad, det är så himla massa fixande och grejande men det tar ju slut så fort. Missförstå mig rätt jag tycker julen är myssig, man träffar vänner och familjen men det borde man kunna göra utan allt stress och planerande.
Det är ju kul att se/ge Tea julklappar hon tycker ju det är jätte roligt, hon fick hur mycket som helst i år. Själv fick jag typ bara $ för det är så mycket prylar som behövs till hemmet, men jag skulle bli precis lika glad utan julklappar.

Men än är ju inte julen slut för vi ska ju käka rester en hel vecka framöver :)
Hur har eran jul varit? Fick ni bara mjuka klappar eller hade ni varit snälla?


Mr: P

Inga kommentarer: