torsdag, december 20

Mer sånt..

Har precis sett på Magnus Betner "Inget är heligt" så jävla rolig den snubben är alltså.
Borde vara mer sånt på tv tycker jag, mer humor.
Det är ju fan bra CSI Miami, CSI Las vegas, CSI NY, CSI Tibro, Brottskod försvunnen, dexter etc etc. Och alla handlar dom om mord och uppskurna kroppar, räcker det inte med allt blod och skit som vissas på nyheterna? Får inte folk se misär så det räcker, visst att det bra är fiction men ändå. Jag klarar inte se på skiten längre jag mår dåligt av det.
Samma gäller alla jävla sjukhusserier, det är ju samma handling i allihopa ju, bara skådisarna som skiljer dem åt.
Tacka vet jag barnkanalen, det är fan riktig TV!


Mr: P

3 kommentarer:

Anonym sa...

CSI Tibro, haha ;)

Dessutom borde dom visa mer samhällsprogram av och för invandrare så mer Efterlyst i tv-rutan!

Anonym sa...

vet ju inte va man ska ta sig till utan D.H på tisdagskvällarna nu för tiden. va ju veckans höjdpunkt för bövelen./bengan

Anonym sa...

jag håller med du Bison!!!